Hos Annie


hellyyy 
nu sitter jag och annie med varsin dator och leker nördar :3 
jag ska sova här inatt så awesome!  i morgon åker hon hem :c 
så fucking tomt utan min lilla syster .  hoppas hon får flytta tillbaka hit! 
i morgon så ska jag va med annie tills hon åker, sen ska jag till min mormor
och försöka göra så veckan går snabbt för på fredag åker jag till annie och spenderar helgen där. 
den 25 maj är det då och då var det ett år sen jag va i linköping första gången så det blir att vi firar och så är det ju eurovisan då . jag tror loreen kommer långt. 
ha en bra kväll
peace   ( hitta stalker på bilden xd)





Kikar in och önskar dig godnatt :)

Hoppas du får en härlig söndag!!!

KRAMIS :D

2012-05-20 » 02:51:27

Hoppas du får en najs söndag!

Den blir nog bättre än min iaf ;)



PUSS & KRAM!

2012-05-20 » 15:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback