Torsdag! sjukdag..


Hej på er!
fanny lilla är fortfarande sjuk, bättre har det blivit men blir att va hemma i morgon också en hemma dag måste man ju ha efter man har varit sjuk.
jag ska säga en sak. förut använde jag aldrig skype men nu är jag inne på det hela tiden. förstår inte jag har börjat med massa saker. okej kanske inte många. sen ringde det en tant till mamma o fråga om jag ville va med i en grupp som gör saker. o utflykter o det. vet inte så mycket om det än. men det är där mamma brukar vara och jag älskar att vara där så det blir awesome! får se vad det är för något.

idag har jag orkat hjälpt mamma att städa o möblerat mitt rum.
vart perfekt. men jag har sån noja så måste möblera typ hela tiden.

men hoppas ni har en bra dag o mår underbart!


Peace





» sofie

sv: hih ja ! :D

jag vet ur söt! ja!

2012-03-08 » 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback