skaffat bloglovin!

nu har jag skaffat blogglovin, så bloglovin byte kanske? c:
jag skrev ju i förra att jag skulle till mormor, men mamma har inte blivit bättre så vi ska dit i morgon, det är fint väder men det är kallt så ska ut sen också med någon kompis kanske, jag har märkt att jag är mest i min ensamhet hemma på dagarna, lite creepy. men ibland är det faktiskt skönt.
jag snacka med annie förut och hon hade tappat bort sin mobil
'' Fanny jag har tappat bort min mobil jag vet inte vart den är''
'' hahahahaha''
'' jag hörde den förut när jag fick sms men hittar den inte''
'' ring på den då?'''
'' smaaart ''
ja min kompis är trög. hon förstår inte att man kan ringa till en telefon. hahahaha
bloglovin tryck här och följ min blogg! :D
Peace






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback