Helly!


Hej på er!
nu har mina föräldrar dragit så nu blir det syster o jag ikväll/natt. tjejkväll !
vi ska väl sitta vid varsin dator som vanligt hahah.
jag kommer blogga idag mycket, och jag ber om ursäkt att jag inte blogga igår och idag på dan.
men idag så va vi i örebro och titta på en bil som pappa skulle köpa o det gjorde han, så nu har vi en ny bil
sen så har vi tittat på mello, jag gick nyss ifrån det så jag vet inte hur det står. men loreen vinner väl antagligen.
Ulrik munther skulle vinna stora mello med ju. och han kommer till linköping nästa helg o jag kan inte åka dit då för jag måste välja mellan linköping o stativ till kameran o jag väljer stativet då för det har jag verkligen väntat på att få sen jag fick den. så jag får skippa när min kära kompis friar till han :c

hoppas ni har en underbar kväll!

Peace






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback