Heeej!


Dagen har varit bra, skolan och då var jag på hälsokontroll då fick jag reda på att jag skulle behöva glasögon igen.
så efter skolan gick mamma o jag till synsam eller optiken o beställde tid för undersökning, så det blir på tisdag :D
nu sitter jag hemma o väntar på att mamma o pappa ska komma hem så jag får min frida tidning med 16 sidor om bara one direction om ni ville veta. mamma var så taskig hon lät mig cykla själv o hon vänta tills pappa kom och hämta henne. inte snällt eller vad tycker ni?
ni kommer få gårdagens och dagens outfit sen för jag glömde att lägga ut den igår. så den blir lite försenad. det dör ni inte av.






Hej! Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Checka gärna in kategorin där jag har lagt upp mina bilder som jag tar med min kamera!

Följa via bloglovin förresten? :)

Sry om du inte tycker om sånna här kommentarer.

kram

2012-03-16 » 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback