Grattis !

Idag fyller annie min bästavän vi bor ju 15mil ifrån varandra så vi kan inte träffas idag. därför vill jag göra ett inlägg för henne.
Annie grattis idag blir du byxmyndig och jag vill säga tack att du fortfarande är min vän. vi har haft våra stunder där vi har tjafsat och gnällt men det har alltid gått över. du ska veta att du är den ända jag kan lita på. du är som en syster för mig, min andra halva jag kommer ihåg när din pappa sa - jag sa till storken att jag ville ha en dotter i sverige och en i afrika. Jag kan snacka med dig om allt mellan himmel och jord. om något händer säger jag det till dig först. När jag är med dig känns det som jag är med min syster. du har hjälpt mig byggt upp mitt liv. och hur jag än ser ut tar du imot mig. Att bo 15mil och träffa dig så lite är tråkigt och jobbigt.För en sån vän som du har jag aldrig haft. jämnt tänker jag - hon kommer lämna mig för någon annan. jag kanske är löjlig då. för man kan inte säga att man håller ihop hela livet. men syster jag kommer inte släppa dig för du betyder så jävla mycket för mig. mitt hem är ditt hem. Våra minnen är underbar och roliga. idol,kryssning det skulle jag aldrig byta och åka på med någon annan. Annie du är min syster och det kommer du alltid vara jag älskar dig och du är alltid välkommen hit ♥





Kolla veckans blogg och se ifall du blev veckans mest flamsiiiga blogg!



http://flamsiiiga.blogg.se/2012/march/utkast-mars-20-2012.html#comment

2012-03-29 » 17:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback