Godmorgon!


idag vart det att vara hemma. hostar som en gris o febrig.
febern är nere men hostar som en idiot. så det blir hostmedicin för mig.
i morgon är det studiedag awesome! ska bli frisk till torsdag! och ska försöka vara med sandra i morgon. försöka.
så som jag känner mig nu så nej, jag har underbara vänner dom är bäst ville bara säga det.
så idag ska jag försöka göra er glada o uppdatera mycket även fast jag inte är på topp.
jag vill ju inte ha ledsna bloggläsare heller :D
någon dag ska mamma o pappa o jag ner till banken så ska de fixa ett bankomat kort. så sätter de in mitt barnbidrag där. ska bli skönt att ha pengar som man kan göra vad man vill med.
hoppas ni får en bra dag

Peace






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback