Bigbrother :D

underbart!
jag har ju följt bigbrother förra året med, och en av mina favoriter var ju rodney. men han åkte ut. eller det vart något med det. och tittarna har hjälpt han så nu har han fått en ny chans detta år o fått komma in i huset.
riktigt kul. men hannah w gick ju självmant ut. det va inte så kul för rodney och hon.. hahaha skulle va helt kaos.
men nu sitter jag och tittar på live bigbrother på tv.
de hade en timma förut. men nu har de dragit ner till en halvtimme bara. tråkigt kan de inte vara snälla o visa oss en timma iallafall. men nej tydligen inte.
okej nu ska vi inte gnälla nu ska vi fråga er. vad vill ni se i min blogg?
är det något fel med den? 

ha en bra kväll 

Peace





» Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-03-12 » 20:07:35
» e

Bigbrother är bäst ;)

2012-03-13 » 12:10:54
» Erika

Ja verkligen :D

2012-03-13 » 16:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback