Påväg hem

hej på er . Ni ska veta hur mycket jag längtar hem speciellt till datorn haha . Vi har varit i Strömstad där handlar nästan allt om havet och fiske . Men det var mega fint där men jag skulle inte kunna bo där . Sen åkte vi till Ullared som vi var tills idag och jag tänkte göra ett videoinlägg istället för att skriva om allt jag har handlat :) men nu är vi påväg hem och jag berättar mer då Peace





veckans blogg utsedd på min blogg nu. men eftersom jag inte dragit vinnare på två-tre veckor drog jag 3 stycken idag, blev det kanske du denna gången? in och kolla snabbt! om det inte blev du så blir det kanske du om en vecka. kram!<3

http://ssannanilsson.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-vinnare.html#comment

2012-07-01 » 12:24:39

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

(svara på min blogg då jag inte har nya blogg.se)

2012-07-03 » 15:57:00

Sv, tack :) Det är bra med mig :D Var gärna med i Veckans blogg hos mig och få chansen att bli länkad inför mina 900 läsare+!:)

Direktlänk ---> http://ponnybruden.se/2012/july/vinnarna-av-veckans-blogg.html#comment

2012-07-03 » 20:56:37

Sv, jaha ;) Följa varandra via bloglovin? :)

Säg till genom att kommentera på min blogg när du följer mig och vilket nummer du blev :)

Du måste klicka på +:et-ikonen i menyn för att följa mig, annars går det inte att hitta min blogg ...

Jag slutar följa ALLA som bluffar och inte följer tillbaka!!

2012-07-04 » 14:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback