Nya blogg.se

blogg.se har ju förändrats men nu är det jätte bra och jag älskar blogg.se mer nu. de har kommit nya saker som inte fanns förut och det ser mycket fräschare och modernare. Det jag tyckte om mest var att man kunde göra snabbinlägg och svara direkt från min blogg på kommentarer, men jag har en fundering med, om jag skriver svar t en kommer det till dens blogg iallafall eller hur ser dom att jag har svarat?
men annars är det suvärent!
Peace





Fin bloggdesign! :) lust att göra ett bloglovinbyte? :')

Svar: tack så mycket! visst lägger till dig sen :)
fannyeklofs.blogg.se

2012-06-20 » 15:18:40

hej, fråga gärna något i min frågestund!
Direktlänk: http://ameliasmagazine.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

Där det står att man har fått kommentarer , under där så står det typ svar på kommentar & så står det där ! hoppas du förstod ;) haha

Svar: okej tack :)
fannyeklofs.blogg.se

2012-06-21 » 00:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback