Johanna Stylbäck

Detta inlägg är från bloggen : http://johannastylback.blogg.se/
när jag såg detta var jag bara tvungen att skriva här om vad jag tyckte jag vart lite sur o arg.
att hon stör sig på folk som stavar fel är lågt, okej det kan va störande men tänk om det är en dyslexsi människa som har svårt att skriva skriver världens finaste grej men stavar fel. det är ju inte dens fel att han eller hon har det.
och mobil i bh, jag själv kan ha mobilen i bhn för att jag inte har en ficka, och liksom det är bara inte fjortisar som har det , och jag tror att mångamånga tillåmed Johanna har det också någon gång.
bilderna på facebook som hon stör sig så på alltså om jag var mamma till ett barn och mitt barn hade delat sån bild hade jag blivit glad, måste man va ett äckel för att man lägger ut ett sånt eller?
och jag håller med om att det är lite tråkigt att folk inte vågar skämma ut sig, men man måste inte dra ner folk för det bara för att de inte vågar skämma ut sig.

sen det dära svaret som hon svara till ett av hennes bloggläsare
alltså fyfan va dryg. och jag tror inte lilla du att du är miljonär för du köper bara på rean?

om ni vill skriva hatmedelande nu så gör det jag bryr mig inte ville bara få ut mig
Peace





hih, jag håller med DIG jag=)

2012-06-18 » 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback