Filip Winther svara mig på kik !

hej potatisar :D 
idag så ville jag va lite rolig och skriva till filip winther på kik ( han är sån där komiker på yt) 
och då skrev jag '' får jag chans på dig?'' jag vet man säger så när man går i trean men det va på skoj.
och då svara han '' hahaha nej sorry''  HAHAHA det va lite roligt att han svara mig.
men han är cool och nej jag frågar inte chans på folk om ni tror det nu.
jag är inte så liten.
inatt så sov jag hos Sandra sis, vi titta på film och bara snacka
det va mys. pappa är tjurig för att han ska sluta snusa kommer inte va så roligt. tjurig hela dagarna nej usch.. hoppas han bestämmer sig för att inte sluta röka.
helgen har varit bra, förutom att jag skulle plugga men jag har inte haft lust. så det får jag göra idag kanske.
jag är dålig på att blogga vet men jag har inge lust ibland men snart har jag sommarlov då blir det bloggning.
hare bra tills vi hörs igen heeeeeeeeeeejdåååååååååååååå





sv; kul att du är med i veckans blogg! meddelar dig på söndag vem som vunnit :D

2012-06-04 » 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback