Sorry !


hej på er förlåt att jag inte har bloggat efter att jag var på roadtrip och kryssning men det har hänt så mycket så jag har inte orkat men jag ska berätta lite nu sen blir det bilder.
på roadtripen så åkte vi till strömstad först och jag lovar er allt handlar om båtar o hav där. men det va skit fint där. sen åkte vi ner till ullared och var där. jag köpte massa som ni ska få se bild på sen. så senare kommer det massa inlägg med massa bilder o kanske videoinlägg om ni vill det?
sen var vi hemma i tre dagar innan vi åkte på kryssning och det va hur roligt som helst jag vill bara tillbaka.
jag och annie träffa två killar som vi vart vänner med o snygg va den ena hehe. 
men nu lovar jag er att bloggningen kommer bli som förr. för nu är jag bloggsugen som tusan! 
vi hörs senare 
 
Peace





Sv, jag följer dig nu också :) Allt bra idag? :P

2012-07-04 » 18:02:27
» Mina

fin blogg du har!
checka gärna min också, kram :)

2012-07-05 » 12:41:50
» Mina

ja de tkr jag du ska göra :D
alltid kul med videoinlägg tkr jag iaf :)
kram

2012-07-05 » 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback