Tuesday!


gammal bild på mig och annie
baaaang  och en granat small!
idag var det första dagen efter lovet, det har varit en awesome för första gången nästa i skolan.
nu sitter jag med annie, vi har varit så sociala vi har bara suttit här. sen har annie bestämt att någon dag i veckan när vi är ska vi äta kanel. jätte kul.
ikväll ska jag kanske bara kanske göra videoinlägg men jag klarar inte av det för jag ja..
men jag har så mycket att snacka om som jag inte kan skriva här. men ja vi får se hur jag gör.

jag vet min blogg kanske inte är så intressant så säg va jag ska skriva om  :D


Peace





Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckansblogg, hör av mig när vinnaren är uppe :)

2012-04-10 » 18:23:01

ja snälla gör ett video inlägg vorre kul med något nytt & jag läser din blogg varje dag! kram<3

2012-04-10 » 18:37:10

Jag vill göra alla glad! <33 Kram

2012-04-10 » 20:31:30

okej fuling

2012-04-10 » 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback