kommentar.

ja ni.. va ska vi säga.
jag fick en kommentar på förra inlägget som jag var tvungen att lägga ut.
alltså jag vill bara säga att ni behöver inte kommentera att jag är ful och saker.
för det är inte första gången jag får höra det och det är ingen nyhet.
ni får tycka vad ni vill , men jag är nöjd med mig själv. jag tänker inte låta er trycka ner mig.
och jag är känslig.. men försöker att inte ta åt mig.
en kompis har spårat så jag vet vart den bor som har skrivit detta . jag har inte fått dåliga kommentarer förut. och jag förstår hur stora bloggare har nu. alltså ni kanske tänker denna kommentar är inte så stor. men för mig äre det. aja nu har jag fått ur mig det .
Peace





» Alex

Jag tycker du är fin ju.. hm.

2012-04-10 » 22:18:28
» Linn

Jag kom in i din blogg och tyckte den var så fin så var tvungen att skriva en kommentar,Ha en bra dag!



(gör bloglovin byte/blogkeen byte kram



2012-04-10 » 23:12:06

men du är fin:)



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D SÅ himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-11 » 16:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback