Hey yo'

nej jag har inge liv på bilden xd
Hej på er!
nu sitter jag hos Annie, jag har inte bloggat. men jag ska försöka återkomma igen. men mitt lov slutar i morgon så det blir skola på tisdag och Annie den jäveln har lov hela veckan..
Fredag till idag sov Annie hos mig som vanligt hemma så var det kaos. pappa gick runt och dansa, klädde ut sig till påskkärring och musik på bott! men det var super. Sen har ju android varit så snälla så vi också som har android får ha instagram så nu är jag värsta nörden i det :D
idag sover jag hos Annie ska bli awesome!
men jag återkommer när jag har bättre saker att skriva om xd
Peace





Var gärna med i dagens bloggtips:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-ny-omgang-mandag.html#comment

2012-04-08 » 23:46:26
» jeam

haloj! nu har vi startat en veckans blogg tävling, skulle va kul om du va med! :D http://jeam.blogg.se/2012/april/veckans-b-logg-v15.html

2012-04-09 » 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback