Det regnar o regnar!


Nu är den riktiga headern på plats! Annie har varit så snäll och gjort en header.
inatt så sov ju jag hos henne som sagt. vi hitta ett jätte roligt spel. eller jag tyckte det iallafall , vi spela det för att hålla oss uppe men vi gav upp för vi vart förbannade på spelet.

idag har jag bara suttit här och försökt lärt mig något på gimp. jag ville prova något nytt i stället för photoshop så nu blir det gimp.
jag har tänkt o velat göra videoinlägg men jag hittar inte laddaren till min kamera och när jag gör på datorn så stämmer inte rösten med själva munnen. så det är inte bra.  så ni får skrivna inlägg tills jag fixar något

hoppas ni har en bra måndag! - i morgon blir det skola för mig


Peace





Hej! Jätte fin blogg! :) jag kommer att följa din blogg från med nu! :)

Du kan också följa min?? <33

2012-04-09 » 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback